Garanti Koşulları

  • cvs.gen.tr e-ticaret sitesinden satın almış olduğunuz tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde Dinç Elektronik firmasının garantisi altındadır. 
  • Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Teslimat sırasında yapacağınız kontrollerde herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal durumunun bozulması garanti kapsamı dışındadır. Kargo görevlileri, hasarlı kargolar için zabıt tutmakla yükümlüdür. 
  • Satın aldığınız ürün ile beraber yollayacağımız fatura garanti belgesi yerine geçmektedir. Bu sebeple yollayacağımız bu faturayı özenle saklayınız. 
  • Değişim ve iade işlemlerinde kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanmaktadır. 
  • Gönderimlerinizi, anlaşmalı olduğumuz ile göndermeniz gerekmektedir. Bu kargo firmaları dışında tarafımıza gönderilecek alıcı ödemeli kargolar kabul edilmeyecektir.
  • Belirtilen işlemleri tamamladıktan sonra ürününüzün iadesini ÜCRETSİZ KARGO avantajı ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.
  • Ürünlerimizi kullanmadan önce, VARSA kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz. Aşağıdaki bağlantıdan tüm ürünlerimizin kullanım kılavuzlarını bulabilirsiniz.

             Kullanım kılavuzları : http://dinc.neticaretgold.com/kullanim-kilavuzlari-2

Gönderim Adresi :
CVS - Dinç Elektronik San. Ve Tic. Ltd. Şti.
İSTOÇ 1. Yol Sokak 1. Ada No:102-108 Bağcılar/İSTANBUL

  

Kargo İşlemleri

  • Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir?
    Siparişiniz en fazla 5  iş günü içerisinde kargoya verilecektir.
  • Siparişlerimin sevkiyat durumunu nereden takip edebilirim?
    Siparişlerinizi, Hesabım, Siparişlerim başlığı altından kontrol edebilir ve durumunu görüntüleyebilirsiniz.
  • Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?
    "Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip Siparişlerim başlığı altından siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.
  • Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
    "Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.
  • Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?
    "Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın Aras Kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümündeki “Kargo Takip” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.
  • Ürünü teslim alırken nelere dikkat edilmesi gerekir?
    Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması  ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

    Ürün size ulaştığı zaman mutlaka kargo paketini kontrol edin. Kargoda bir hasar tespit etmeniz durumunda kargo görevlisine zabıt tutturun. Kargo görevlileri, hasarlı kargolar için zabıt tutmakla yükümlüdür.

    Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunu unutmayınız.

İptal İade ve Değişim işlemleri

  • İptal İşlemleri
    Verdiğiniz siparişinizi en fazla 24 saat içinde info@dinc.com.tr e-posta adresine bilgi vererek iptal edebilirsiniz.
  • Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim ?
    Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünlerinizi iade etmek istiyorsanız, teslim tarihinden en geç 14 iş günü içerisinde, gerekli  iade koşullarını sağladıktan sonra (aşağıda belirtilmiştir)  ürününüzün iadesini ÜCRETSİZ KARGO avantajı ile gönderebilirsiniz.

    Değişim ve iade işlemlerinde kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanmaktadır.

    Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunu unutmayınız.
  • İade koşulları nelerdir?
    Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmeler sonucunda ürünleri tarafımıza gönderirken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir.

- Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek : orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez).
- Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir veya fatura arkasında bulunan ürün iade bölümünü doldurmanız gerekmektedir.
- Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.
- Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.
- Yukarıda belirtilen işlemleri tamamladıktan sonra ürününüzün iadesini ÜCRETSİZ KARGO avantajı ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz . Gönderimlerinizi, anlaşmalı kargo firmamız ile göndermeniz gerekmektedir. Bu kargo firmaları dışında tarafımıza gönderilecek alıcı ödemeli kargolar kabul edilmeyecektir.

Gönderim Adresi :
CVS - Dinç Elektronik San. Ve Tic. Ltd. Şti.
İSTOÇ 1. Yol Sokak 1. Ada No:102-108 Bağcılar/İSTANBUL

  • İade etme süresi kaç gündür ?
    Tüketici Kanunu’ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk yedi iş günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde iade edebilirsiniz. 
  • İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır ?
    * cvs.gen.tr, iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir.
    * Ürünün tüm fatura kopyaları ile beraber eksiksiz olarak elimize ulaşmasından itibaren en geç 10 iş günü içerisinde ücreti kredi kartınıza iade edilecektir.
    * Bu iadenin bankanız tarafından kredi kartınıza yansıtılması 1-6 hafta arasındadır.
    * İadenin hesabınıza yansıma süresi banka tarafından belirlenmektedir ve tarafımızdan müdahale edilememektedir.
  • Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?
    Ürün değişimi için  iade şartları  geçerlidir. Bu şartlara uyan ürününüz iade alınmakta ve değişikliğini istediğiniz ürün için adınıza yeni sipariş oluşturulmaktadır.

 

 Cayma Hakkı Koşulları

  • Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?
    * Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler
    * Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (kişisel bakım cihazları, İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
    * Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
    * Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
    * Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın ve Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)
    * Tatil kategorisinden satın alınan otel, yurt içi/yurt dışı turlar, gezi ve uçak bileti gibi ürün ve hizmetler. Bu ürün ve hizmetlerin iptal/iadesi, satıcı acente uygulaması doğrultusunda yapılır.
  • Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?
    * Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
    * Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
    * Satın alınan cep telefonuna SIM kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2'inci el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de SIM kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler, cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
    * Cayma hakkı dışında kalan 14 gün ile 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.